Tagga tagga

Bra dag på jobbet i går, det var full fart från att vi började tills vi slutade. Direkt efter jobet vart det raka väge till min underbara frissa. 
 
Hon toppade håret och lockade det så jag skulle slippa behövera fixa håret idag. Var super bra som alltid, kan varmt rekomendera att gå till vera på heaven or hell. 
 
Vart ett sen middag då jag inte var hemma förens 18.30, lyckades hålla mig vaken till 23 men det var på håret. Hade kunnan gå och lägga mig redan kl 21 men det kändes en aningen tidigt. 
 
I dag har jag varit inne hos mina föräldrar en stund. Min mor hjälpte mig att fixa lite på klänningen jag ska ha i kväll när sambon och jag  ska på live and jive. 
 
Har precis fixat naglarna, sitter nu i soffan och försöker tagga till men det ska nog inte bli några problem. Ska bara raka benen, smörja in kroppen och sminka mig så är jag redo för kvällen sen. 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0