1 Maj

Första dagen i maj spenderades först med lite sovmorgon sen vart det ett pass på gymmet. Lite handling påvägen hem innan vi kunde avnjuta en god frukost med färskpressad apelsinjuice, kokta ägg, mackor och teé. 
 
Efter att ha satt igång första maskinen tvätt av tre så läste jag en skvaller blaska innan jag tog och städade av hela huset. Längst tid tog nog köket men sen så har vi ju ett ganska så stor kök också.
 
Medans jag städade så höll sambon på och rensade i trädgården, det går framåt. Fast det återstår ändå en hel del att rensa bort innan vi har fått det som vi vill ha det. 
 
Grillade kycklingfilér, potatisgratäng och sallad vart dagens middag, mumms. Har en känsla av att våran grill kommer gå varm i vår/sommar/höst. 
 
Vart fika hemma hos svärföräldrarna nu ikväll, snackat bil och trädgård. Svärmor ska ta ett lite hängande träd (eller vad det nu är för något) som vi inte ska ha kvar. 
 
Nej dags att sluta skriva och krya ner i sängen istället, är ju en arbetsdag i morrn att avverka. 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

älskar verkligen dessa byxor och vill köpa alla! men de är så dyra och jag har varit snål och inte ens köpt mina första ännu :P

2014-05-02 @ 20:53:56
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0