Bara ben

När jag gick upp i morse så var det redan nästan 14 grader varmt ute! Så dagens outfit blev ett par shorts, linne och en kofta. Så skönt att kunna lufta benen utan att frysa.
 
Började min arbetsdagen med ett besök hos ena tandläkaren då hon skulle laga ett utav mina hål. Usch och fy vad jag hatar att gå till tandläkaren som patient. Men hon var suverän och det gick kanon bra, dock var jag bedövad i ca 4 timmar. 
 
Slutade vid lunch så jag knatade iväg till hm och tittade på lite kläder. Handlade lite frukt på vägen hem sen svirade jag om till bikini. Parkerade mig på gräsmattan med lite skön musik i öronen och försökte få lite färg på min bleka kropp. 
 
Efter 1½ timme solande så har jag fått lite färg. Fixade middag och nu laddar jag upp in för ett ben/rump pass på gymmet i kväll. Åker så fort som sambon kommer hem från garaget
 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0