Bättrat på brännan

Vi tog oss upp i skaplig tid och drog till gymmet i morse, det var vi och några få till som trotsade värmen. Tog en snabbdusch, äkade frukost innan jag åkte hem till mina föräldrar. 
 
Mamma och jag tog en sväng på stan då jag var på jakt efter en snygg och luftig klänning. Efter lite letande så hittade jag en snygg inne på axelssons som jag slog till på.
 
När jag kom hem hoppade jag i bikinin och la mig ute på gräsmattan för att bättra på den lilla solbränna jag hade sen innan. 
 
Kom nyss hem efter att ha storhandlat så nu är både frys, kyl och skafferi påfyllt så vi klarar oss ett bra tag framöver. Om en stund så ska jag försöka stålsätta mig och kolla på två avsnitt av The walking dead. 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt med klänning :) köpte själv en förra veckan ^^ och jag är ingen klänningsmänniska men det ändras väl.. vilken värme och vackert väder det har varit nu. dock ingen superbränna då jag inte haft tiden att ligga i solen :O

Svar: Det kommer med åren haha :P Ja jag hoppas verkligen det håller i sig hela sommaren :) Tråkigt men hoppas det är fint väder sen när du ska ha din semester :)
Maddiie

2014-05-25 @ 11:57:06
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0