Belong in the woods

Gårdagen bestod utav jobb sen efter middagen åkte vi till bie för en fika med fina vänner. Satt på deras altan och snackade en massa skit. 
 
Påvägen hem svängde vi förbi svärföräldrarna där det bjöds på tårta. Vi var skapligt mätta på allt fika när vi kom hem. 
 
Denna tisdag startade med att jag höll på att köra på två rådjur som kom i blixt fart från ingen stanns. Men tur var så han jag bromsa, både jag och de klarade oss med hjärtat i halsgropen. Fan de små jävlarna hör hemma i skogen och inte på stora vägen. 
 
Annars så har det inte varit något märkvärdigt med denna tisdag. Har parkerat mig i soffan nu och ska rita lite. Senare ikväll blir det en sväng till gymmet för att träna armar. 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Förstår om ni var mätta på fika.
Skönt att du hann bromsa och slapp köra på råddjuren (:

2014-05-29 @ 18:06:35
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0