Frisk luft gör en trött

Födelsedagsmiddag för mamma i går som fyllde år. Hon vart jätte glad för det hemmagjorda vinstället hon fick av mig och sambon. 
 
I dag var vi på tippen på morgonen, var nästan hysteri där ute då det var folk till höger och vänster. Varit på loppis med mamma, tog en sväng på stan.
 
Har jag hjälpt sambon med trädgården, han sågade ner ena äppelträden och jag tog en sväng med gräsklipparen. Vart dåligt väder sen så då la vi oss i soffan för en powernap, man blir trött av frisk luft. 
 
Sambon grillade hemmagjorda hamburgare till middag och om en liten stund blir det att åka iväg till gymmet. Det lutar emot att träna core/bålstyrka.
 
vinstället min mor fick i födelsedagspresent
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0