Kommer bli en lång dag

Klockan 3 i morse vaknade jag pigg och varm. Det var varmt i sovrummet så jag öppnade balkongdörren.

Sovrummet blev inte svalare så desperat utav att få sova tog jag täcket och la ute på golvet i hallen.

Är inte tillräckligt rund för att kunna ligga mjukt på golvet, provade att ligga i soffan men det var också för varmt.

Lagom som jag tänkte lägga mig i sängen kom en geting på besök som jag fick jaga ut.

Försökte somna i sängen men kvart i 6 gav både jag och sambon upp. Han drog iväg till jobbet för han kan börja tidigare och på så sätt sluta tidigare.

Den lyxen har jag tyvärr inte och dessutom jobbar jag långdag.

Har köpt en vitamin well drive och hoppas på att den ska få mig att orka dagen.

Säger bara thank god it's friday!




Ditt ord
Postat av: Doris

Jag håller tummarna för dig! :) <3

Svar: Tack :) dagen gick faktisk riktigt fort och jag höll mig pigg o vaken hela tiden :D
Maddiie

2014-05-23 @ 08:15:52
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0