Måndagstrött

Vaknade upp till en grå och ruggig måndag som man helst hade velat spenderat nerkrupen under täcket i sängen. Men plikten kallade så vid 07:10 var arbetsklädera på och arbetsveckans första pass kunde kicka igång. 
 
Assistera vår akuttandläkare i dag, tidboken var inte överfull som det lätt kan bli ibland efter att det har varit helg. Men jobb hade vi så hela dagen täcktes av ett skapligt snabbt arbetstempo. 
 
Slut i huvudet var jag när det var dags att åka hem och som om inte det räckte så har de dragit igång med vägarbete igen sista biten innan man svänger av hem till mig. 
 
Tur nog så kunde jag svänga av och köra den gamla vägen sista biten hem. Önskar de kunde bli klarna snabbt med den där 2+1 vägen. Men på skyltarna står det att den beräknas vara klar till vintern 2014, suck. 
 
Nerkrupen i soffan under 2 filtar ligger jag nu och väntar på att CSI ska börja. Efter det blir det banne mig sängen, hoppas jag kan somna för jag råkade powernapa i soffan förut. 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Jobbigt att det alltid ska sådan långtid när vägar ska byggas. Blir massa stopp och elände under tiden.

Hoppas du känner dig lite piggare idag!

Svar: Ja fast det är tur att dessa småvägar finns annars skulle jag bli galen :P I dag känner jag mig betydligt piggare än vad jag gjorde i går :)
Maddiie

2014-05-13 @ 09:54:28
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Henrik Olsson

... och idag är det tisdag och fortfarande lika grått! :/

Svar: japp men det pratas om att det ska bli bättre väder på torsdag. Får hoppas det stämmer :)
Maddiie

2014-05-13 @ 09:55:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: malin

tack! verkligen jätte spännande och kul! :D drygt att det ska ta så lång tid med vägbyggen.. tycker det varit otroligt många gråa dagar nu så den där solen får mer än gärna komma fram igen och ta värmen med sig :)

Svar: eller hur! enligt yr.no så ska vädret vända på torsdag till det bättre, hoppas det stämmer :)
Maddiie

2014-05-13 @ 11:45:34
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0