Snabbdusch har fått en helt ny innebörd

Trött tjej som åkte till jobbet i morse men vetskapen om att det var onsdag fick det att kännas lite bättre. Arbetsdagen gick fort och nu återstår bara 1½ dag innan det åter är helg, härligt! 
 
Hoppade in i duschen förut för att ta en lång och varm dusch. Det blev inte riktigt som jag tänkt utan ordet snabbdusch har verkligen fått en helt ny innebörd. Det vart en snabbdusch på högst 10 min då även håret vart tvättat men sata vad kallt det var. 
 
Det var nämligen så att pannan hade fått för sig att stänga av sig själv vilket jag inte hade märkt förens jag stod i duschen naturligtvis. Men nu jobbar pannan förfullt, jag är nyduschan och bäddat ner mig i soffan för snart ska vi kolla på ett avsnitt av The walking dead.
 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0