Vit spets

En lördag med växlande väder men med mesta dels sol, det gillas. Startade dagen med ett pass på gymmet, vad annars lixom. Det fick bli spining cykel, lyckades trampa 1 mil på 33 min och jag gillade det verkligen. 
 
Hoppade in i duschen medans sambon fixade frukost åt oss. Åkte in till stan sen, hade ett besök hos optikern inbokad. Inga förändringar men jag slog till på och beställde ett par nya bågar då jag ledsnat på ena paret jag har hemma. 
 
Sen har vi fixat lite här hemma, jag hängde upp de vita spetsgardinerna min underbara mor hade sytt åt mig. Det var jätte mysigt och hemtrevligt ute på altanen när de kom upp. Och ugglorna jag köpte på rusta idag passade perfekt där ute. 
 
Sambon har kämpat som en tok för att få bort rötterna från ena busken vi klippte ner, ska visa er en bild i morrn på rötterna. Själv rensade jag ogräs mellan plattorna, fy tusan vad det värkte i ben och ryggslut. Vart inte klar med allt i dag så ska fortsätta med det i morrn. 
 
 
Nu blir det att varva ner i soffan, ska ta och slänga ihop en varsin räkmacka lite senare som vi ska njuta utav. Ska slänga ett öga på gladiatorerna, har inte kolla på det sen jag slutade på förra jobbet.
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: rockaholicdoll

Köpte denna på coops rawfood avdelning men annars finns den sälert på hälsokosten. :)

Den har massa braiga egenskaper! Allt från poor reducerande till förebyggande av åldrande,eksem you name it! Dyra krämer är inte något att hänga i grannen! Pröjsade 50 :- för min burk som kommer räcka året ut.Innan var det 550:- per burk ansiktskräm i månaden.....så känns som att plånboken kommer bli glad på mig nu hahaha :)

2014-05-31 @ 22:26:07
URL: http://rockaholicdoll.com
Postat av: Emelie

Så himla fint det blev! :D

SV: Haha ja vi har samma problem med spindlarna här hemma!
Utbildningen är 3 år, känns lagom långt :)

Svar: Tack, jag var super nöjd med resultatet :)
Absolut, det är inte för långt men heller inte för kort :)
Maddiie

2014-06-01 @ 12:16:19
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Miss Baby Peaches

De där ugglorna är så makalöst söta! Och vad fint det blev med gardinerna :)

Svar: Visst är det! Tack, vart super nöjd :)
Maddiie

2014-06-01 @ 19:59:06
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Emma

Blev super mysigt! :)
Dom där ugglorna leta jag efter för ett bra tag sen men då fanns dom inte i stan. :(

Svar: Tack :) De har precis kommit in på rusta igen.
Maddiie

2014-06-05 @ 22:59:53
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0