Mini hallongrotter

Morgonen började rätt så lugnt på jobbet. Fick avboka lite patienter då det var tågstrul i sthlm där min tandläkare bor. Men efter att hon hade fått åkt nästan halva sörmland runt så kom hon äntligen fram.
 
Eftermiddagen var det lite mer ös vilket gjorde att tiden gick mkt fort. Sambon och jag var lite slöa i dag så det fick bli burger king till middag. 
 
Hämtade ut ett paket i valla med lite saker till bilen så nu i kväll så har sambon hängt i garaget. Själv fick jag ett infall och bakade mini hallongrotter. 75 st små rackare vart det. Tänkte att jag skulle ge bort några åt en gammal kollega som jag ska åka till sthlm och träffa i morrn. 
 
Nej nu avrundar jag detta inlägg med en bild på mini hallongrotterna.
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll Madness

ååååh va gott! :)
wiho du är i mina hoods!

Svar: yes ska hänga i dina hoods i några timmar i morrn och hoppas på att jag inte får psykbryt på alla människor :P
Maddiie

2014-11-21 @ 22:16:48
URL: http://rockaholicdoll.com
Postat av: Miss Baby Peaches

Åh, hallongrottor är ju så vansinnigt gott!

2014-11-23 @ 17:25:05
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0