Spenderat pengar

Vi gick upp tidigt i morse så kl 9 åkte vi till Norrköping.Kollade igenom några butiker inne i stan innan vi åkte ut till ingelsta. Köpte en luftvärmepump på bauhuse.Vidare in på Carlings där jag köpte en skjorta. På XXL hittade jag varma och fina vinterskor som jag slog till på.Inne på media markt köpte jag en symaskin och sambon en extern hårddisk. Köpte lite julklappar på lagerhaus och så har vi provat sängar på div affärer. Tror vi har hittat en vinnare på chilli.Lunch på max innan vi åkte hem till svärföräldrarna. Vart fika sen har jag bara slappat i soffan.

Ditt ord
Postat av: Sara

Verkar ha blivit en del bra shopping :)

Svar: japp föll som en fura för vinterskorna :)
Maddiie

2014-11-29 @ 21:35:25
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Emma

I love lagerhaus! La en beställning på hemsidan för några dagar sen. :)

Svar: ja de har en hel uppsjö utav snygga saker :) önskar bara man hade plats för allt ^^
Maddiie

2014-11-29 @ 23:07:29
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0