Vart kom energin ifrån..?

Måndag och även fast jag var utvilad så kände jag mig inte pigg. Men arbetsdagen har gått fort, helt plötsligt var det lunch och sen från ingen stanns så var arbetsdagen över. 
 
Hämtade ut julklappar påvägen hem till sambons brorsbarn så de ska jag ta och slå in någon dag. Middagen gick snabbt att fixa då vi värmde på chili con carne som vi hade fixat till kvällen innan. 
 
Efter att ha slöat i soffan framför teven med en kopp teé så tog jag mig i kragen och fixade en crabbfishpaj. Röjde lite i köket, bråkat med pelletspannan och tagit ett varv med snabeldraken.
 
Undrar igentligen vart denna energi kom ifrån, kan det bero på  vitamin d3 som jag har börjat knapra..? Hur som så är det bara att tacka och ta emot. 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Doris

Känn dig utmanad! In och kika på bloggen för mer info ;)

Svar: aj aj kapten, jag antar utmaningen :D
Maddiie

2014-11-18 @ 22:51:02
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0