Bullar,kakor,chokladbollar

Nu ikväll fick jag värsta baksuget. Vart så sugen på att baka kanelbullar, hallongrottor, rocky road, chokladbollar you name it.
 
För att dämpa baksuget lite så rörde jag ihop en sats med chokladbollar som står i kylen nu. De ska bara stelna sen tänke jag mysa ner mig i soffan med en kopp teé och en chokladboll. 
 
Till helgen blir det nog allt att baka åtminstonde kanelbullar. Rocky roads får det bli närmare jul, fast det är ju snart. Det är ju bara 79 dagar kvar till julafton så det börjar bli dags att ta tag i julklappar och julkort. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Åh vad mysigt! Älskar att baka! :)

2014-10-06 @ 21:27:30
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: malin

ja snart är det dags för julklappar och julstök :) känns mysigt! hoppas på lite snö till julen. kanske får bli lite bak här hemma med. fast får nog vänta tills efter flytten :O men chokladbollar skadar ju inte i helgen. ja grannarna hoppas man ju är bra, inte träffat på några när vi var på visningen. vet att vi har ett gammalt par vägg i vägg. mitt emot uteplatsen ett par med schäfer. annars vet vi inte mer ^^ det är väl det värsta när man köper ^^

2014-10-08 @ 11:30:17
URL: http://rockabillyfitness.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0