Effektiv tisdag

Usch vad mörkt och ruggit det var i morse när jag klev upp. Det är sådanna dagar man bara vill ligga kvar under täcket och bara va, 
 
Dagen har gått fort men det kan bero på att vi hade en kurs i ca 2 timmar under dagen. Det var en kurs om tandvårdsrädsla och hur vi kan göra för att hjälpa de som är rädda. Riktigt bra kurs då vi har en hel del kunder som är riktigt rädda för allt vad tandläkare heter. 
 
Istället för att slå ihop som ett korthus när vi kom hem så såg jag till att vara effektiv och beta av att göra listan. Så medans sambon fixade middagen tog jag ett varv med dammsugaren på nedervåningen. 
 
Har varit iväg en sväng till återvinningsstationen med en massa kartonger. Det får dock bli en sväng till tippen på fredag då jag inte fick med mig allt som ska kastas. 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0