Inga måsten söndag

Då har man ställt om klockan till vinter tid och det var faktiskt inte fy skam att få 1 timmes extra sömn. Men jag antar att det inte bli lika skoj i morrn när man ska upp till jobbet och det är kolsvart ute. 
 
I dag har jag struntat i de flesta måstena förutom att skriva en 4 veckors lång matlista och storhandlat. Men annars gled jag runt i pyjamas fram till lunch.
 
Kletade i en färgbomb i håret, revlon 500 purple red och resultatet vart kanon. Tvättat några maskiner tvätt samt letade upp min prynads drake som fick stå på den nya piedestalen. 
 
Ringt mamma och bett henne samla ihop lite bra deckar böcker som jag ska hämta i morrn kväll. Ska även ta och beställa några nya deckare, fjällbackamorden av Camilla Läckberg.
 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0