It´s time for murder

Det har redan hunnit blivit onsdag och halva arbetsveckan är gjort. I dag har det varit jag vet inte rikigt vad jag ska säga om dagen. Den har flytit på bra men har endå varit seg, kan bero på att jag fick huvudvärk som kom och gick. 
 
Sen vart jag super seg på eftermiddagen, nästan så en power nap skulle ha behövts. Det fick istället bli 2 koppar varm choklad men det gjorde varken till eller från förutom att jag blev kissnödig. 
 
Det var skönt att jag hade fixat i ordning dagens middag crabbfishpaj redan i går. Så det var bara att hugga in på den när vi kom hem. 
 
Tagit en varm dusch, kört igång en maskin tvätt och så har vi stängt av pelletspannan då den ska sotas ur ikväll. Men innan pannan får sig en omgång så är det dags för lite mord. 
 
Ska fortsätta läsa en utav deckarna jag lånade hem utav min mor för några dagar sen.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0