Svampmacka, kanelbullar och löv

Lördagen började med sovmorgon innan lite frukost fick slinka ner i magen. Fixade till mig och åkte in till stan för att handla samt göra ett stopp hos mina föräldrar. 
 
När jag kom hem till de så bjöd de på en svampmacka med trattkantareller på, nom nom. Skulle lätt kunna ha tryckt i mig 2-3 st sådanna mackor. 
 
Bakade ett gäng med kanelbullar och lagom som de var klara fick jag fikasällskap utav sambon och svärfar. När de hade åkt så städade jag hela undervåningen. 
 
Efter middagen så klippte sambon gräsmattan och själv krattade jag löv. Fick ihop en skaplig hög, så i morrn blir det att fylla soppsäckar med löv.
 
På tal om i morrn så har jag en del kvar att göra på den där att göra listan som jag har. Bl.a så ska övervåningen städas, köra två maskiner tvätt, steka köttbullar, göra laxsoppa, ta hand om lövhögen samt träna. Ja som ni ser så har jag ju inga problem med att få dagen i morrn att gå haha. 
 
Men nu ska det glos på teve en stund innan vi åker in till gymmet.
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0