Boostar mig med C-vitamin

Sambon var ju hemma och var sjuk förra veckan och nu så vart det min tur. Genomförkyld och ett huvud som väger bly så vart det jag som fick ringa och sjukanmäla mig idag. 
 
Jag har inte riktigt tid med det här men bättre att bli sjuk nu än nästa veckan för nästa helg så åker mammi och jag till turkiet. Så nu håller jag på att boosta kroppen men en massa c-vitaminer och tee med honung i.
 
Något som inte bryr sig om man är sjuk eller inte är tvätthögen som växer och frodas. Så den ska jag sakta men säkert ta tag i under dagen. 
 
Annars så är planen att försöka vila ut förkylningen samt planera inför minin renoveringen utav mitt dressingroom.
 
kiwi, smoothie och citrus tee med honung 

Ditt ord
Postat av: Emma

Krya på dig!

Svar: Tack det ska jag :) laddar upp med c-vitaminer för fullt :D
Maddiie

2014-09-08 @ 13:47:20
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Lillabus

Krya på dig!
Och kul med turiketresa :D

Svar: Tack, jobbar för fullt på det :) Det ska bli super skoj!
Maddiie

2014-09-08 @ 17:20:39
URL: http://lillabus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0