Dressingroom

Jag är så sugen på att göra om mitt dressingroom så det kliar i fingrarna på mig! Skulle vilja börja nu på en gång helst redan i går.
 
Låg halva natten och klurade på hur jag ska kunna få in mer förvaring i rummet utan att det känns för instängt då rummet inte är så stort. Och jag tror jag har kommit fram till den ultimata lösningen utan att det kommer kosta allt för mkt. 
 
Så helgen som kommer är det jag som beger mig till ikea för att köpa en likadan byrå som jag redan har i dressinroomet.
 
Sen ska min älskade sambo få bygga två höga skåp åt mig samt att en gardinstång ska sättas upp så jag kan ha kläder hängandes framme. 
 
Eventuellt så ska jag försöka hitta en snygg bänk att kunna sitta och lägga kläder på. 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0