Halloj!

Här har det återigen varit tyst i några dagar men det har inte hänt så mycket. Jobbat på dagarna och sen bara tagit det lugnt på kvällarna. 
 
Tog en skön kvällspromenad i måndags efter middagen, var super fint och skönt väder ute. I går så började jag packa resväskan för på lördag är det äntligen dags. Som jag har längtat!
 
I dag så har jag varit i Eskilstuna på mälarsjukhuset för en kurs i hur man tar panoramaröntgen(stor översiktsbild på alla tänder). Hade en jätte bra kursledare och dagen flöt på snabbt. 
 
Har myst ner mig i soffan nu med en kopp tee efter att ha tagit en lång varmdusch. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Miss Baby Peaches

Kan vara den snyggaste tekoppen jag sett!

Kan också hända att jag har en precis lika dan i mitt skåp.. ;)

2014-09-18 @ 10:53:57
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Rockaholicdoll

åh fin,tröja! :) sådan kopp har jag också :D

2014-09-20 @ 13:20:51
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0