Skruva skruva

Lördag men ingen sovmorgon här vart det utan klev upp vid 8. Snabb frukost, fixade till mig, åkte in till stan och tankade bilen sen hämtade jag upp min mor.
 
Vi styrde bilen mot örebro eller närmare bestämt ikea då jag hade inte lite shoppinglista med saker som skulle innhandlas till min mini renovering av dressingroomet. 
 
Kom lagom som de öppnade så det var inte så jätte mkt folk där vilket är skönt. Hittade även allt som stod på min lista plus lite till men det är ju sånt som hör till. 
 
Vart en stopp på media market för att införskaffa en lite kamera som jag kan ha med mig till turkiet. 
 
Ikväll har jag skruvat, skruvat och skruvat lite till men jag lyckades få ihop byrån helt själv. Sen kommer ju det allra roligast att möblera och plasera ut saker på sin plats. 
 
Tar tagit en paus från det nu, får bli att fortsätta i morrn när man har lite mer energi. Helt klart kommer inte dressinrommet bli förens om några veckor. Sambon ska platsbygga en hylla men prio ett är förtillfället hans bil. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0