Gårdagens höjdpunkt

Gårdagens höjdpunkt var banne mig sushin. Slutade redan vid lunch så då vart det raka vägen till sushi corner för att köpa sushi att ta med hem och mummsa i mig. Det var förbaskat gått, njöt utav varenda tugga. 
 
 
I dag har jag spenderat större delen utav lördagen ute i det fina vädret i Stjärnhov. Följde med sambon och svärfar dit då de skulle rensa lite i förråden vid sommarstugan. 
 
Väl hemma så körde jag några maskiner tvätt och plockade lite i köket medans sambon var ute i trädgården. Resten utav kvällen blir nog lugn ifall jag inte får ett ryck och börjar sy gardiner utav tyget jag fick hem i slutat av förra veckan.
 
 

Ditt ord
Postat av: Miss Baby Peaches

Åh, vad fint det såg ut att vara där!

2015-04-19 @ 12:50:27
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad härligt det såg ut! Och gott med sushi!

Svar: det är ännu mysigare på sommaren :)
Maddiie

2015-04-21 @ 21:11:02
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0