Matmarknad, bowling och gardiner

I fredags efter jobbet köpte vi med oss mat från grekrestaurangen och åkte hem till mina föräldrar och åt middag med de. Resten av kvällen tog vi det lugnt framför teven. 
 
Lördagen gick vi upp skapligt, fick i oss lite frukost innan vi åkte in till stan. Mötte upp några vänner och gick på stan för att kolla in matmarknade som hade kommit till stan. Det var massa olika matstånd från olika länder där man kunder köpa div maträtter, tvålar, ostar m.m.
Tog en fika på sultans innan vi mötte upp våra vänner från kumla. Åkte ner till bowlinghallen för lite lunch och sen vart det bowling för både barnen och oss vuxna. När vi var klara där så vart det fika och skitsnack innan det var dags för oss alla att bege oss hemåt.
 
På kvällen så drog sambon och jag till gymmet. Var så jäkla skönt att komma dit och köra igenom kroppen. Nu ska vi banne mig se till att vi kommer dit minst 1 dag i veckan. 
 
Söndag och sambon höll på i trädgården på förmiddagen. Själv passade jag på att sy klart gardinera till sovrummet, vart riktigt nöjd med resultatet.
 
Åkte hem till svärföräldrarna sen då sambon skulle hjälpa sin far att måtta och plasera ut lusthuset de ska sätta upp på gräsmattan. Käkade lunch som jag köpte från matmarkande, fick bli wokade nudlar samt vårrullar.
 
Kollade på lite sider om att gjuta olika föremål i betong, vart grymt sugen på att själv börja med det. Får se ifall jag får arslet ur vagen och börja gjuta saker. Sen vart det grillat kött med rotfrukter i ugn till middag, åt så jag vart fyrkantig nästan. 
 
Nu ska det betalas lite räkningar, kolla lite på die hard 4 och sen blir det sängen. 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Åh matmarknader är så härliga!

2015-04-27 @ 23:20:44
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Rockaholicdoll Madness

Snygg gardin!! :)

Svar: Tack :)
Maddiie

2015-05-13 @ 17:47:50
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0