Pyssel

Det har blivit en hel del pysslande under veckan som har gått. Jag har klätt om en pall som ska få agera fotpall till barnrummet. Allt pyssel som gjort under veckan är faktisk till barnrummet, finns ju så mkt kul man kan göra. 
 
 
Har gått bananas i tygaffärerna i stan och känner jag mig rätt så blir det nog ett till besök i veckan. Har ialla fall sytt vimplar, mjukis ugglor och hjärtan av de tyger jag köpte.
 
 
I går slog sambon och jag till på och käkade middag på harrys. Vi körde på både förrätt, varmrätt och efterrätt för en gång skull.
 
 
Jag beställde in marängswiss till mig och sambon sa att han kanske skulle kanske ta en sked eller två utav den. Men jag höll banne mig på att rammal av bänken när de kom in med efterrätten,den vart inte liten precis.
 
Sambon käkade ett litet hörn utav den sen lyckades jag faktisk trycka i mig resten själv men jävlar i havet vad mätt jag vart. Ja det är väl tur att man redan är rund om magen haha. 
 
 

Ditt ord
Postat av: rockaholicdoll

ÅH vad fint! Älska pussel! Gå in på pinterest om du inte redan gjort det där finns hur mycket som helst! Sitter själv och syr nu en blus men jag fattar fan inte hur mönstret ska vara så det får bli lite egna lösningar så det ser bra ut hahaha :P håller mig till cirkelkjolarna snart det var lättare :)

Svar: Tack :) åh det finns ju sjukt mkt fina saker på pinterest, super bra sida att hitta inspiration på :) haha jadu kläder har jag inte vågat mig på att sy än :P men om jag får för mig så lutar det emot cirkelkjolar här med för de verkar lätta så till och med jag skulle få till det :)
Maddiie

2015-08-03 @ 10:07:21
URL: http://rockaholicdoll.com
Postat av: Lillabus

Så fina saker till barnrummer, kommer bli supermysigt!
Verkligen ingen liten efterrätt.

sv Tack för att du gav din åsikt angående håret.

2015-08-04 @ 13:51:18
URL: http://lillabus.devote.se
Postat av: Emelie

Så fina saker du har gjort! När är du beräknad förresten? :)

Svar: Tack 😊 den 11 oktober men vi får se ifall krabaten vill komma då eller ifall den vill ligga kvar i magen någon vecka 😛
Maddiie

2015-08-11 @ 18:07:31
URL: http://emeliesorling.blogg.se
Postat av: Sara

Gud så härligt med trerätters! Och så fina saker du sytt till barnrummet, älskar vimplarna :)

Svar: Tack :)
Maddiie

2015-08-14 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0