Fullspäckad vecka

Hittills har lillkillen och jag haft en lugn dag. Åkte in och handlade de sakerna jag glömde när jag var inne på ica igår. Han låg i babygymmet förut, såg ut att trivas rätt så bra där han låg och flaxade med armarna och pratade. 
 
Nu ligger han och vilar, själv ska kika runt på nätet efter någon snygg design på dopkort. Har nämligen bokat in dop för Loke i februari.
 
Annars så har vi en rätt så fullspäckad vecka framför oss. I morrn så fyller älsklingen år så det firas med smörgåstårta samt en daim cheesecake. Och på förmiddagen ska vi till bvc för att väga/mäta lillkillen och se hur han följer sin kurva.
 
Torsdag har vi inga direkta planer. Försöka ta oss ut på en promenad ifall det inte är för halt ute. Backen upp och ned till oss är inte att leka med på vintern.
 
Helgen är fullspäckad med saker vi ska hitta på. Det börjar redan på fredag kväll då älsklingen och jag ska till harrys för att äta middag. Under den tiden så kommer Loke få hänga hemma hos mormor och morfar.
 
Lördag ska jag och lillkillen iväg på frukostfika på kaffestugan fridhem  med några utav mina kollegor. Efter fikat så blir det en sväng till marieberg för lite shopping samt träffa goa vänner.
 
Söndag blir det eventuellt en tur till factory outlet för att kolla efter en vinterrock till älsklingen. Ska kolla ifall jag hittar någon oxå. Blir det en tur dit så kommer Loke få hänga någon timme hemma hos farmor och farfar då vi tycker det är så rörigt och stökigt på factory. 
 
0

Ditt ord
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med dop! :D

2015-12-16 @ 19:21:50
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0