After work

Hade kort arbetsdag i dag vilket inte var fy skam. Efter jobbet åkte jag till gymmet och tränade armar och rygg. Sen vart det ner på stan där jag handlade lite köttfärs samt annat kött att fylla på frysen med. 
 
Hem och slöa en stund innan det var dags att fixa till sig inför kvällens after work som vi skulle ha på harrys. Det är nämligen så att den utav våra tandläkare ska ha tjänstledigt ett tag. Så vi samlade ihop ett gäng för att gå ut och äta middag och fira av henne lite så hon inte glömmer bort oss.
 
Var en riktig trevlig middag men super god mat, magen var nästan fyrkantig efter att jag proppat i mig allt. Tog svängen förbi burger king då sambon var sugen på hambrugare. 
 
Nu är det soffhäng som gäller, väntar på att morden i midsomer ska börja sen blir det sängen.
 
Så här fin var himlen när jag åkte in till stan för after work

Ditt ord
Postat av: Sara

Mysigt med after work :)

2015-02-12 @ 16:43:26
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Fransson

Underbar bild!

2015-03-13 @ 15:51:37
URL: http://xn--rockabillyklder-clb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0