Energi rik måndag

Vaknade till en massa snö i morse och snöat har det gjort precis hela dagen lång. Men jag ska inte klaga, jag har turen att ha ett inomhus jobb. 
 
Har haft det lugnt på jobbet idag, några patienter kom inte då de var sjuka. De patienter vi hade vart det långa tider inbokade på. Så vi fick en lugnt men inte långtråkigt start på veckan. 
 
Sambon var gullig och skottade gårdsplan när vi kom hem medans jag fixade med middagen. Tog tag i lite disk och körde igång en maskin tvätt. 
 
Har sen hunnit med att köra dagens omgång utav plankan samt ett 20 min yoga pass. Hittade en kanon bra yoga app till mobilen som jag laddade ner. Klockan har passerat 20.00 och jag är fortfarande pigg, tummen upp på det. 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Fördelen med snö är att det i alla fall blir ljusare ute! :)

Svar: det har du så rätt i :)
Maddiie

2015-02-03 @ 04:54:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emma

Uh. Det är en himla massa snö här också. :(

Svar: det kan få sluta snöa nu så kan den snöns som kommit få ligga ett tag och sen försvinna och så får våren komma :)
Maddiie

2015-02-03 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0