Helgen

Slutade vid lunchtid i fredags så jag drog raka vägen till gymmet. Handlade på vägen hem innan jag bäddade ner mig i soffan. 
 
Lördags började med frukost på sultans sen vidare till vingåker och factory outlet för att leta efter en kostym till sambon. Hittade en skit snygg som han slog till på. Han köpte även kostym skor inne på scorett outlet innan vi åkte hem. 
 
Åkte till svärföräldrara och fikade, kollade hur mkt kostymbyxorna behövde läggas upp. Hem fixa mat sen iväg till bie för spel/hänga i soffan snacka skit kväll. Karlarna spelade xbox medans madde och jag hängde i soffan, kollade på teve och snackade skit. 
 
 
I dag har jag varit inne i stan och storhandlat så nu har vi mat så vi klarar oss för minst 1 månad framåt. Det var dags att ge pannan lite kärlek genom att sota ur den så det har jag roat mig med. Annars så har vi mest bara legat i soffan och myst samt tittat på teve.
 
 

Ditt ord
Postat av: Lillabus

Låter som en bra helg. Är det någon särskild anledning till att ni köpte kostym till sambon?

Tack så jättemycket :)

Svar: hans bror ska gifta sig i slutet utav mars så då krävdes det en ny kostym då han växt ur den han hade ^^
Maddiie

2015-02-24 @ 17:22:32
URL: http://lillabus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0