Det börjar närma sig helg

Arbetsveckan har snart kommit till sitt slut och man kan välkomna helgen. Det återstår bara 5 timmars arbestpass i morrn innan jag kan lägga undan arbetsnycklarna för helgen. 
 
Tack och lov har veckan gått fort även fast jag har varit trött varje morgon när jag vaknat då jag sovit som en kratta. Höjdpunkterna denna vecka har varit några tandvårdsrädda patienter som tackat och lovordat oss för att vi har varit så duktiga och trevliga. 
 
Det är alltid kul att få höra att vi gör ett bra jobb, att våra patienter känner sig nöjda även fast det aldrig är kul att gå till tandläkaren och speciellt inte då om man är tandvårdsrädd. 
 
Inför helgen har jag/vi inga direkta planer förutom att vi ska åka och storhandla. Utan vi kommer ta helgen som den kommer. 
 
Kom inte längre upp på uppfarten med bilen pga all snö 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Skönt att ta helgen som den kommer!

2015-01-23 @ 23:14:02
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Dags att skotta! :)

2015-01-25 @ 08:57:48
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0