Kommer hem snart

Det har varit en seg dag men snart så är första hela arbetsveckan på det nya året gjord. Har varit skapligt trött i dag men det verkar som om jag inte har varit ensammen om det. 
 
Flera utav mina kollegor kände sig trötta och ruggiga idag. Med tröttheten så kommer även den låga humorn fram. Fy tusan vad vi har skrattat i dag och det har verkligen varit låg humor på hög nivå. 
 
Har precis nyss skickat ivägn en beställning på cdon på en ny mobil då min bara blir värre och värre för varje dag. Lika bra att beställa en ny medans den gamla fortfarande fungerar någorlunda okej. Vill ju gärna inte stå utan mobil. 
 
Annars så finns det inte så mkt att skriva om förutom att det är skönt att det äntligen är fredag i morrn. Ska handla lite smått och gott på ica i morrn efter jobbet. Tror jag ska köpa saker så jag kan göra fröknäck, så man har något gott samt nyttigt att knapra på framför teven.
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Smart att beställa mobil innan den går sönder.. Jag var utan telefon över hela nyårshelgen :(
Vad blev det för telefon? :)

Svar: Åh fan vad träligt. Det var en htc one mini 2 :)
Maddiie

2015-01-16 @ 20:06:09
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0