Rent hus

Söndag kväll och de sista timmarna av helgen spenderas nerkrupen i soffan framför bondefilmen på kanal 4. Det känns som helgen har sprungit förbi även fast vi inte har gjort något speciellt.
 
Lördagen bestod utav lite städning, salltning utav gårdsplanen så vi skulle kunna ta oss fram någorlunda utan att slå på arsle då snön som legat har blivit till is. Sambon letade fram isbroddar så vi tog en promenad och fick frisk luft i oss. 
 
Fikade hemma hos svärföräldrarna innan vi åkte in till stan och handlade. Provade att baka fröknäck, godkännt utav mig men sambon tyckte det var sådär. Åkte in till gymmet på kvällen och det var bara vi och 5 stycken till, skönt. 
 
Började denna söndag med färskpressad juice av apelsin, morot och ingerfära, sjukt gott. Fortsatte med städningen så nu är hela huset rent och fint. Beställde hem lite små saker från hm, svurit över min mobil som stängt av sig själv stup i kvarten . 
 
Jag hoppas på att den nya mobilen kommer antingen i morrn eller på tisdag. Hade lite långtråkigt nu ikväll så det fick bli en lite pw på löpbandet. 40 min och lite mer än 4 km senare så var jag skapligt mör i bena. Så nu är det soffläge som gäller för resten av kvällen.
 
 

Ditt ord
Postat av: Miss Baby Peaches

Så himla skönt med nystädat!

2015-01-18 @ 22:19:27
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0