Så var sista veckan i juni passerad

Veckan har bestått utav jobb i vanlig ordning. Slutade tidigt i fredags så bjöd in mig på lunch hos mina föräldrar. Tog en sväng på stan, fyndade 3 fina koppar på röda korset till ett pysselprojekt. 
 
Lördagen bestod utav loppis då svärmor och jag åkte på bl a bakluckeloppis. Jag fyndade flera fina koppar med fat samt ett par ljusstakar. Även de sakerna är tänkte att användas till ett pysselprojekt.
 
Vi handlade med oss lite lunch hem då svärfar och sambon höll på att byta altandörr hos oss. Så nu har vi en ny och fin altandörr med låsbart handtag. Resten av kvällen vart lugn, tittade på teve och mummsade körsbär.
 
I dag söndag så for vi in till byggmax då vi skulle ha lite nya plankor att sätta upp runt altandörren. Åkte sen och storandlade så nu är kyl och frys påfyllda igen. 
 
Medans sambon har pysslat med plankorna runt altandörren och trädgården så har jag tvättat och påbörjat mitt ena pysselprojekt. Har gjutit egna ljus i kopparna jag hittade på loppisen igår ( bild kommer i morrn).
 
Vart grillat till middag hemma hos svärföräldrarna. Har varit så fint väder i dag så vi kunde sitta ute och äta middag och jag har haft shorts på mig och luftat benen. 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0