Ny hårfärg/frisyr & live and jive

I fredags efter jobbet så vart det ett besök på heaven or hell annexet för att vera skulle fixa med mitt hår. Hon la i en galet röd färg och sen så vart det till att klippa lugg. Vart sjukt nöjd med resultatet, som grädden på moset så lockade hon mitt hår.
 
 
 
Lördag började med ett besök hos robban och hans tjejer då sambon skulle kolla på en hjulram till hojen. Blev fika, teve tittande där och så vart jag utsmyckad med smycken utav äldsta dottern.
 
In mot stan och handlat lite saker, stannade till på subway och köpte med oss lunch hem. Slöade i soffan innan det var dags att börja fixa till sig inför live and jive.
 
Åkte in vid 22 till live and jive, minglade, tittade på kläder och träffade en massa vänner. Lyssnade på lite band men vid runt halv 1 tiden började tröttheten komma över oss. Så vi rörde oss hemåt då, värmed på våra andra halvor av subway mackorna och myste ner oss i soffan.
 
I dag har det mest varit sofflägge då sambon har ont i ryggen och jag börjar bli bli förkyld med halsont och snorig näsa. Men vi har varit lite duktiga och städat huset/ toaletterna samt tvättat ena bilen så det känns skönt.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Blev jääätte fint! Jag ska ÄNTLIGEN klippa mig på onsdag. :D

Svar: Tackar :) Åh vad skoj, ska du klippa någon frisyr?
Maddiie

2015-03-02 @ 13:33:06
Postat av: Miss Baby Peaches

Vilket tjusigt par ni är!

Svar: Tack så mkt :)
Maddiie

2015-03-02 @ 20:28:48
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Miss Rockabilly Queen

Snyggt! :)

2015-03-05 @ 09:05:13
URL: http://ankispassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0