Gäller att vara effektiv

Klockan har inte hunnit slagit 9 än men jag har redan hunnit med frukost för både mig och grabben. Hunnit diska hans flaskor, träna, pysslat, betalat de sista räkningarna och självklart fått i mig en stor kopp kaffe. 
 
Det gäller att vara effektiv och få så mkt gjort som möjligt när han sover. Ska se om han kan slummra en liten stund till nu på morgonen så jag också kan vila ögonen en liten stund.
 
Grabben tyckte det var dags att ta morgon redan vid halv 5 då han var hungrig och sen kunda han inte riktigt somna om då han fick magknip. Vi låg och försökte små slummra lite fram till kvart i 7 då han vart hungrig igen. 
 
Denna torsdag bjuder inte på så jätte mycket. Ska ringa och boka datum för dop och sen skulle en tjejkompis titta ut på en fika. Där i mellan så hade jag tänkt göra så lite som möjligt, gosa med min grabb och försöka vila när han gör det. 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0