Dags att börja spåna på födelsedagspresent/julklappar

Fredag och solen skiner ute men själv känner jag mig lite vissen. En förkylning har smygit sig på mig vilket har resulterat i en snorig nästa och lite halsont. Inte änns sambon har klarat sig ifrån det utan känner sig också lite hänging men han åkte till jobbet i morse. 
 
Min pappa har varit så snäll och bakat en massa fröknäck åt mig så han kom ut med det i förmiddags åt mig. Som ett litet tack fick han med sig några chokladbollar hem som jag hade bakat. 
 
I dag tänkte jag roa mig med att försöka komma på vad jag ska köpa till min underbara sambo i farsdag, födelsedagspresent samt julklapp. Det är banne mig inte det lättaste då han typ inte önskar sig något och det han önskar sig kostar lite väl mkt. 
 
Sen bestämde vi med sambons familj att vi skulle dra lott och få en varsin person som vi ska köpa en julklapp till för ca 50 kr. Kul men där vart det inte heller så lätt men jag tror jag har kommit på något. 
 
Ska surfa runt på nätet efter lite inspiration till alla presenter samt gräva lite i minnet och se ifall jag kommer på något min herre har sagt att han gillar. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Jag slipper allt besvär med julklappar och sånt :P

2015-10-12 @ 20:25:18
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Det där med att lotta julklapp är ju så himla smart! Vi har gjort en liknande grej med släkten de senaste åren, alla har fått köpa en grej för max 75 kronor och sedan har vi lagt alla i en säck och lottat ut paketen så att alla får ett varsitt, så himla roligt, enkelt och billigt ju :)

Svar: ja och så mkt roligare :)
Maddiie

2015-10-12 @ 20:48:35
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Lillabus

Hoppas du hittar både present och julklapp :)

Svar: Tack :) har kommit halvväg nu men present/julklappen till sambon :D
Maddiie

2015-10-13 @ 13:29:19
URL: http://lillabus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0