Bortskämd

I går fredags slutade jag vid lunch så tog en sväng på stan, handlade sushi till lunch. Fy tusan vad gott det smakade. Bjöd in mig på middag hos mina föräldrar då sambon skulle på firmafest på kvällen. 
 
Vart bortskämd med jätte god middag beståenda av majskyckling, potatisgratäng och sallad. Sen så fick jag jätte fina kläder till bebisen utav de, tack så mkt! 
 
I dag åkte sambon tidigt till ludvika med sin far, bror och farbror för att hämta hem en båt. Själv passade jag på att bre ut mig i sängen och ta lite sovmorgon. Vart en sväng till tippen sen för att kasta en massa kartonger som vi sammlat på oss. 
 
Har hunnit med att tvätta bebiskläderna, pysslat med lite dekorationer till höstfesten vi ska ha på jobbet. När sambon kom hem så visade han mig presenten vi hade fått från hans kusin jimmy med familj. Ett jätte fint babynest med kudde och bitring som jimmys fru linda hade sytt.
 
  
Vart utbjuden på middag på harrys ikväll utav sambon. Vi beställde in det vanliga vi brukar äta när vi är där, ingen variation här inte haha. Sen när vi kom hem mätta och belåtna så vart det lite mer pysslande för min del.
 
Ritade med porslinspennorna på lite fler muggar, det är ju så förbaskat kul. Möblerade även om nere i kontoren nu i kväll. Det är tänkt att det ska bli kontor/tevespels rum då vi ska ställa in en mindre tv samt flytta ner tevespelet (nintendo 8 samt 16 bitars) dit som vi fick hem förra helgen. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0