Hösten har kommit med buller och brak

Ja ingen har väl missat att den lilla sommar vi hade har gått över till höst och det med buller och brak. I lördags kväll till söndag stod regnet som spön i backen och ett åskväder drog in med blixtar och dunder. 
 
Jag hade ju hoppats på att vi skulle få en varm fin höst som kompensation för den mindre soliga/varma sommar men tji fick jag. Men man kan väl hoppas på att det vänder. 
 
Men men hösten som har kommit så börjar ju förkylningarna att smyga sig på folk och vi är inget undantag. Sambon känner sig lite mosig så han har fått rött kort utav mig och blir hemma från jobbet i morrn för att vila upp sig.
 
Själv har jag en hals som börjar göra sig till känna men jag hoppas på att teé, honung, vatten, c-vitaminer och ett lugnare tempo ska mota bort bacillerna. Dock så är det ju ett under att man inte blir sjukare oftare med tanke på hur mkt folk jag träffar på varje dag i mitt jobb. 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan under filten och glo på lite teve innan det är dags att förflytta sig till sängen för lite sömn. 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johanna Marie.se

Dock var det ju inte direkt någon sommar i år :/


Svar: Nä det var ju inte det :(
Maddiie

2015-09-11 @ 16:32:36
URL: http://johannamarie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0