Det duggar inte tätt mellan inläggen här

Men mkt har hänt sen sist. Firade våran plutt som fyllde 1 år den 21/10. 

Var på volbeat konsert, maken var hemma då han blev sjuk. Men de ska spela i sthlm nästa år så då får vi en ny chans att se de ihop. 

Har hunnit med att fira maken som fyllde år i början av denna månad. 

Dagarna och veckorna går fort! Det är fullt ös på grabben, från morgon till kväll. 

Han har testat att åkt pulka vilket var skoj. Roligast tyckte han dock det var när morsan hans kastade ut sand i vår backen upp till huset. 

Påtalat om backen så halkade jag ner med bilen när den första snön kom. Allt gick bra och jag kom tillslut upp. Men det har blivit lite av min grej att halka ner för backen minst 1 gång om året haha. 

I förrgår slog det mig att min lilla grabb inte är så lite längre då jag tackade ja till hans förskoleplats. Han börjar dock inte förens i april men tiden har och går så fort. 

Min ledighet tar snart slut då jag börjar jobba 2 januari. Ska bli skönt att börja jobba igen men kommer sakna grabben som kommer va hemma med maken. 

Ja det var en någorlunda uppdatering, ska försöka bli bättre på att skriva här. 



   



Ditt ord
Postat av: Miss VaVoom

Mysigt med första julen nu när han är lite mer med än när han nästan var nyfödd förra året kring jul kan jag tänka mig! :) Mysigt att åka pulka, här har vi inte fått någon snö ännu.

God jul :)

Svar: Ja nu gäller det att va allärt på fötterna då allt julpynt är super intressant och måste pillas på 😂

Snön här har försvunnit så det blir nog en grön jul här.

God jul 😊
Maddiie

2016-12-17 @ 11:31:47
URL: http://missvavoom.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0