Massa presenter & 7 kilo kvar

I lördags så var det dags att döpa våran lilla grabb. Vi döpte honom i Sköldinge kyrka dels för att kyrkan är liten och mysig men också för att den ligger nära ifrån där vi bor.

Vi vart runt 20 st vilket var lagom. Hade bjudit in den närmsta släkten samt några vänner.

Grabben skötte sig så bra, var go och glad även när han fick vatten på huvudet. Efteråt vart det fika och öppning av presenter. Fick jätte många fina och användbara saker. 
                                     

Har börjat lägga om kosten och har faktiskt bara 7 kg kvar att gå ner innan jag har samma matchvikt som innan jag vart gravid. 

Ska bli duktigare på att komma ut på promenader. Inte bara för min skull utan för grabben oxå så han får frisk luft. Han som för tillfället sover som en klubbad säl i min famn, min lilla närhets bebis ❤

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0