Fika, fika & middag

Grabben och jag åkte in till stan i dag för att möta upp Madde, Charlie och Thexas för fika. 

Tog en fika på sultans, kollade i lite affärer, snackade lite skit innan vi skildes åt. 

Gick hem till mina föräldrar då det hade blivit dags för mellis åt grabben. Mamma bjöd på kaffe och macka. 

Handling på vägen hem sen passade jag på att vila lite när busfröt hade sin eftermiddags tupplur. 

Efter att han fått i sig middag åkte vi bort till svärföräldrarna. De skulle vara barnvakt en stund medans jag och maken käkade middag på harrys. 

Körde på en förtidig födelsedagsmiddag då jag fyller år i morron. Efter att vi båda var mätta och belåtna åkte vi och hämtade hem grabben.

Nu ligger han och sover så sött och vi sitter utslagna i soffan. 


 Bild på busfröt från i måndags när han provade glajjor hemma hos mormor 

Ditt ord
Postat av: rockaholicdoll

så söt! :D

2016-07-02 @ 12:36:24
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0