Kärlek & värme

Nu har det ekat tomt här ett tag så nu är det dags att uppdatera lite. 

Inte så mkt har hänt förutom att grabben börjar få tänder i underkäken. Vassa små rackare, i dag var han så busig och bet mig i stortån. 

Vilket härligt sommarväder som har dragit fram. Och det var verkligen passande då två utav våra fina vänner gifte sig i helgen som var. 

Kanon fint väder, jätte fin vigsel, trevlig bröllopsfest och de var så fina i sina bröllopskläder. 

I helgen ska vädret tydligen ändra sig till det sämre. Ingen höjdare men sambon klagar inte då han tydligen ska jobba på lördagen. Själv åker nog jag och grabben hem till mormor & morfar. 

Ska börja planera lite vad vi ska köpa för blommor till bla altanen. Tänkte sattsa på årets pelargon som tydligen ska vara lättskötta och tålig. Passar mig perfekt. 



Ditt ord
Postat av: Johanna

Jag fick årets pelargon av mina nya grannar i inflyttningspresent, den är jätte fin.

Svar: Det är verkligen en härlig färg på de ☺
Maddiie

2016-05-13 @ 21:42:25
URL: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0