Fullspäckad vecka som kommer

Så börjar ännu en helg lida mot sitt slut. Vi har inte gjort så mkt men ändå har tiden knappt räckt till konstigt nog.

Igår vart det middag hos svärföräldrarna då vi eller snarare Kim hjälpte de att byta fönster. 

Idag vart det Norrköping då en barngrind samt födelsedagspresent skulle inhandlas. Kom hem med det sistnämnda då grindarna var slut. 

Mitt humör denna vecka har verkligen varit upp och ner. Tror det beror på hösten samt att det är en mindre pärs att byta blöja på grabben. Han blir hysteriskt, rullar som jag vet inte vad. Man blir helt slut och en aningen ur.

Annars så är det en fullspäckad vecka som inleds med ett besök hos frissan i morron. Som jag har längtat, utväxten är inte att leka med.

Tisdag ska vi till tandis för 1 års kontroll, mest snack om borst och mat/dryckvanor. 

Onsdag är det bvc med vikt/längt och vaccinering som gäller. 

Torsdag blir en vilodag. Får se hur grabben reagerar på sprutorna.

På fredag ska det firas med tårta, packet och ballonger då vår lilla grabb fyller 1 år!

Lörsdag så är det konsert med volbeat som står på schemat för mannen och mig. 

Ja ni hör ju, nästan inte en lugn stund. Så kan det bli ibland. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0