Oktober månad

I går gick vi in i oktober månad och den bjuder på många saker att se fram emot. 

Vi/jag har nästan något inbokat varje vecka denna månad. De flesta inbokade sakerna gäller dock den lilla mannen i mitt liv.

Förutom att det är öppna förskolan varje måndag samt fredag samt några besök till badhuset så ska vi denna månad 

*få besök av goda vänner
*min lilla kille ska på sitt första besök hos tandläkaren
*jag tänkte göra en liten make over på mig själv
*vi ska till bvc för mätning/vägning samt vaccination
*en tripp till norrköping för shopping av födelsedagspresenter
*min lilla kille fyller hela 1 år den 21/10 vilket skall firas med tårta och presenter
*volbeat konsert i sthlm med goda vänner
* jag rundar av denna månad med att jobba extra en lördag på jobbet 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0