Afterwork och korv grillning

I går så jobbade jag min sista dag på heltids schema. Nu när loke ska börja på dagis så har jag valt att gå ner lite i tid så han slipper gå allt för långa dagar. 


Men i går så slutade jag vid lunch så jag besökte bolaget innan jag åkte hem. Plockade lite här hemma innan jag åkte tillbaks till jobbet då vi skulle samlas för lite afterwork.

Super trevlig kväll med god mat och dryck. Åkte dock hem tidigt då en vecka med dålig sömn satt sina spår så jag var hemma till halv tio. 

Idag på morgonen så dammsög grabben och jag nedervåningen medans pappa i huset tvättade fälgarna till bilen.

Åkte sen ut till svågern i forssjö för födelsedagsfirande i efterskott. Grillade korv, hamburgare och ungarna busade. Var en trött kille som slocknade i bilen påväg hem.

Trött kille som höll hårt i ninen

Väl hemma så tog far och son en liten tupplur. Själv passade jag på att städa köket, toaletterna och tvätta köksgolvet.


Tog en promenad med loke och svärmor medans kim sågade ner ena äppelträdet. Bjöd svärföräldrarna på middag och nu ligger grabben och sover. 



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0