Förändringar

Skrev igår om att jag försöker sluta med godis. Att äta bättre och röra mer på mig. 


Det jag tycker är svårast är inte att avstå från godiset utan att hitta tiden till att hinna träna. 

Men jag ska försöka hitta tiden och få till det här med träning om jag så ändå bara får ihop 15 min per dag. 

Det är inte bara jag som håller på med förändringar i mitt liv. Min kära man har fått för sig att han ska sluta snusa efter att ha snusat mer eller mindre konstant sen han var 13 år (har jag för mig)

Måste säga att han fixar det riktigt bra. Visst lite kortare tålamod har han fått men ingen ting som inte går att stå ut med. 



Ditt ord
Postat av: Nathalie

Slutade äta godis & sådant i ett halvår, men när man små åt hos någon så slutade det med att det exploderade. Så blir man sockerberoende istället.
Man behöver ju inte äta godis hela tiden, men på helgerna kan man äta tycker jag. Jag har inga problem med träning eller att äta onyttigt iaf.
Äter inte onyttigt varje dag! :P

Min sambo försökte sluta snusa en gång, gick inget vidare alls. Han hade inget tålamod och slutade med att han var arg hela tiden istället. Hoppas det går bättre för din kille! =)

2017-04-03 @ 13:02:19
URL: http://nathaliemarieberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0