Nya tider nya rutiner

Söndagen bjöd på en tidig morgon. Så för att utnyttja dagen maximalt åkte vi och veckohandlade vid 9 tiden.


Sen har loke och jag varit hemma hos mormor/morfar. Handlat tapeter på rusta. Han sov en stund på altanen så jag kunde fixa lite i trädgården. 

Pappa i huset har hållt till i garaget med sin far och bytt däck på bilarna idag. 

Grabben ligger och sover och jag har tuggat i mig lite nyttigt snacks i form av gurka/paprika. Det vankas nya tider och nya rutiner. 

Jag försöket sluta med godis, äta bättre och röra mer på mig. Det går riktigt bra, har inte ätit godis eller chips på snart 3 veckor. 

För grabben är det nya tider som börjar då han ska skolas in på dagis i morgon. Min lilla grabb har helt plötsligt blivit så stor. Men jag tror det kommer bli både roligt och bra för honom. Visst det kommer nog bli tufft stundtals men han kommer fixa det, vår lilla krigare. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0