Inte så duktig på att uppdatera här

Men iallafall så var hela folktandvården sörmland iväg på en 2 dagars föreläsningar förra torsdag-fredag. 


Vi hade vår föreläsningar på yasuragi spa hotell i sthlm där vi gled runt i japanska morgonrockar och lyssnade på olika föreläsningar om hälsa. 

Det bjöds även på god mat och lite fest på torsdagskvällen. Föreläsningar var bra, speciellt Paolo Robertos. Men större delen av oss hade svårt att sitta rakt upp och ner i 2 dagar, vi är ju inte vana att sitta så mkt i vårt jobb.


Snygga japanska morgonrock som vi gled rent i
Jag och några till fick för oss att bada i det japanska badet kl 22 på kvällen innan vi forsatte att festa loss på dansgolvet 😂✌

Arbetsveckan som var har känts riktigt dryg men så har vi sovit dåligt på nätterna. Lilleman har farit runt som en propeller mellan oss och sparkat som en galning. Funderar på ifall han har växtvärk 🤔 eller bara är en liten skitunge 😁


Helgen har bara susat iväg. I går hann vi med att städa undervåningen, tvätta och bädda rent sängarna. Tog en promenad i det fina vädret. 

Var iväg en sväng till en tjejkompis och firade hennes dotter. Avrundade dagen med tacopaj hos svärföräldrarna.


Bus hos farmor och farfar

Idag fick jag sovmorgon, gudarns så skönt det var. Speciellt efter att grabben satte en fot i munnen på mig i morse. 

Åkte in till mormor och morfar. Mormor tog grabben på en promenix medans jag åkte och tvättade bilen. Efter lunch och vilostund följde hon med oss och storhandlade. 

Vart en sväng över till svärföräldrarna ikväll då mannen hjälper sin far att fixa källartrappen. Vilddjuret sover sen över 1 timme tillbaks och jag ska strax följa hans exempel då jobbet kallar i morrn. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0