Back to work

Förra måndagen så var det första arbetsdagen efter över 1års föräldraledighet. 


Det kändes skönt att komma tillbaka till jobbet och kollegorna. Men oj vad trött jag var i huvudet efter en heldag. 

Hela förra vecka var jag som en klubbad säl på kvällarna och kröp i säng vid 21.30 tiden. Längre än så orkade jag inte hålla ögonen öppna.




Långhelgen vart lugn då sonen var hängig och drog på sig 40 graders feber i två dagar. På söndagen var han betydligt piggare så vi tog en utflykt till Norrköping och Bauhaus.

På bauhaus köpte vi nya mattor till köket och vardagsrummet. Åkte sen hem och fikade hos farmor/farfar innan det var dags för vilostund. Medans sonen vilade med sin far så åkte jag in och firade min far i förskott.

 

Nu har halva den här arbetsveckan passerat och jag är inte lika trött på kvällarna. 

Idag slutade jag tidigt så jag passade på att åka till gymmet som jag inte besökt på säkert 6 månader. 
Körde igenom kroppen lite försiktigt med lätta vikter. Får se ifall jag har någon träningsvärk i morgon och isåfall hur grym. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0