Det börjar närma sig

Midsommar har passerat och den firades med goda vänner i Kumla. God mat, bra väder och glada barn.


Vi rundade av helgen med ett besök på ikea. Grabben fick hänga hemma hos mormor/morfar så gubben och jag fick lite egentid.

När vi ändå var i örebro så vart det ett besök på marieberg. Vi kom där ifrån med lite smått och gott.

Veckan hittills har gått i sjukdomens tecken. Grabben har feber och halsont så han var hemma igår och blir hemma resten av veckan. Får hänga med pappa sin som vabbar då även han känner av halsen.

Förhoppningsvis mår de bättre tills på lördag för det är nämligen inte vilken dag som helst utan min födelsedag. Och i år fyller jag 30 bast! Ingen ålderskris eller noja än. 

Har bakat en massa gott som jag ska bjuda familjen på. Lite utav godsakerna ska mina kära kollegor få till fikat på fredag. 


Resultatet efter en heldags shopping
Bus på studsmattan på midsommarafton

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0